Första bilden

Min sötgris <3 Första bilden jag tog av honom med min systemkamera.
Och min favorit bild av honom ^^ Pusspuss finis <3
Anyways. Stekte i solen på stranden i typ 1,5 timme. Sen börja det blåsa och bli allt för kallt
så jag åkte hem, då jag kom hem satte jag mig på cykeln och åkte ut och cykla en sväng.
Sen satte jag mig och spela The Sims 3 en stund. Om intresseklubben antecknar ;P

Två kommentarer angående mitt hår:
Kommentar nr1: sliter det inte jättemycket på ditt hår att du färgar det sådär ofta?
Svar: Jo det är väl klart att det sliter. Och jag färgar det inte så ofta som jag har gjort förr.
+ Den här gången blev mitt hår misslyckat och nu vill jag fixa till det ^^

Kommentar nr 2: plattar et håre mytchy/ tvättar du a ofta? E je itt normalt att e var såde
urtvätta å urbläikt såde snabbt, du färga ju a bare fö nager dagar sedan tyckt ja, elo fö naon viik sedan :o
Svar: Tvättar håret varannan dag, fönar håret ca 15 min efter att jag duschat (ibland fuskar jag
och fönar direkt.. fy fy på mig!) Och jag färgade håret för ca 2 veckor sedan ^^
Testade dock en ny hårfärg som jag aldrig använt tidigare (märket altså) och jag kan ju
säga att det sög ganska mycket, bara för att man shamponerar håret blir "shampo-skummet" lila..
Och så skall det ju inte bli, så den här gången skyller jag på hårfärgs-märket :p

Kommentarer
Postat av: Annika

Riktigt fin Bild!

2012-06-15 @ 09:09:40
URL: http://bringblingtoeverything.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0