Lite uppdatering

Chena chena! Tänkte bara säga att jag kom till Åland välbehållen. Stockholmsresan gick
finfint, fick massa trevligt därifrån. Bland annat munktröjan på bilden fast i grått och bodyn.
De två blusarna högst uppe va slutsålda och linnet fanns inte i min storlek :(
Hitta inte den där vit-gråa tröjan heller och kände att jag inte hade råd med en 200€
läderjacka. Men jag fick bland annat hem 2 assnygga linnen och en klänning från Carlings,
ett par skor, ett par jeans och lite krimskrams. Kan visa allt sen när jag kommer hem!
Idag har vi iallafall varit ut och tittat till/på Kastelholm och Bomarsund.
Nu blir det bara chill och sen får vi se om det blir att åka in till stan eller inte.
Men men, vi hörs och syns någon gång senare iallafall! Puss så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0