Kreativitet

Bara erkänn, jag skulle se cool ut i tatuering på hela armen. Klotta på mig själv för någon
kväll sedan, tror det va söndagkväll, med ansiktsfärg. Gjorde körsbärsblommor med lite blåa
grejs runt omkring ^^ Har iallafall sagt länge att jag vill ha en drake, så vem vet, kanske jag
gör en sleeve med drakar och körsbärsblommor, hehe. Några år kvar tills det dock..
Måste gå i skolan klart och skaffa jobb så jag har råd att fixa tatueringen, haha ;p
Jag menar, en sleeve i färg kan inte va så jävla billigt XDD Hehe.
Men anyways. Ikväll har jag, förutom ätit mig proppmätt på sushi, målat grunden till
en tavla som jag skall måla klart imorgon. Vill inte riskera att den sista färgen kommer
att suddas ut me de andra färgerna så. Sen om jag hinner ska jag också måla grunden
på den andra tavlan imorgon. Annars får jag spara det till torsdag eller tills jag kommer
hem från Åland. (IIhh, snart får jag träffa älskling och åka till Sthlm och shoppa<3).
Men men, nu ska jag iallafall fylla ut mitt ritblock med lite mer skisser! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0