Home again

Hade tråkigt i bussen igår så photoshoppa denna, haha.
Nåja men. Resan hem gick helt bra, inget speciellt hände. Båten kom iland lite för sent så jag
höll på att få lite panik för att hinna med bussen. Men jag hann med och kom hem 00.30 inatt.
Under båt- och bussresan hann jag läsa ut tatueringsboken jag köpte på Åland,
jag hann kolla igenom alla ålandsbilder (ni får se dem idag!) och sen han jag photoshoppa
en hel del. Inget vettigt direkt, men blandannat bilden ovan (min nya favvobild på älskling)
och sen början på en ny header. Fast det kan hända att den inte kommer upp förräns på lördag/
söndag.. För jag kommer antagligen färga om håret på lördag. Den röda färgen är helt urtvättat,
samma med det svarta.. Det har blivit mörkbrunt :< Men men! Ni får hålla utkik på bloggen
resten av dagen för det kommer upp flera delar med bilder från Åland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0