Hej dundrande huvudvärk

Bild från Åland ^^
-
Har jobbat hemma idag, har beskärt bilder och grejs hela dagen. Ska antagligen fortsätta imorgon.
Har gått igenom ca 300 bilder och har kanske runt 500 kvar. Wie. Så nu sitter jag med en
hejdundrande huvudvärk. Tog en värktablett för kanske 10 minuter sedan så nu bara väntar jag
på att huvudvärken ska försvinna. Har dock fått mycket uträttat på de 10 minuter jag haft
paus. Har ringt till bilskolan och bokat tid för andra skedet och sen ringt till FPA.
Eftersom jag inte fått några papper därifrån än bad jag dem skicka en kopia till adressen
här i Närpes, ifall det första är på villovägar någon stans. Men men.
Har även bestämt mig när jag åker ner till Helsingfors igen. Antingen den 18 eller 20 augusti.
Beror på om jag vill vara en helg där innan skolan börjar eller inte ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0