Faar jag kan inte få upp min kokosnöööt

Har ett litet problem. Hur i helsike får man upp en kokosnöt? Haha.
Läste nån stans att man ska göra ett hål i ett av "ögonen", hälla ut mjölken och sen efter det
hacka sönder skalet. Men jag som inte är så stark D: Pappa får hjälpa mig, haha.
Dagens lunch ska bli Jordnöts- och kokosspagetti. Och nej, det är inte spagetti i det
fast det heter så, det är grönsaker som ska strimlas till spagetti xD Det låter iallafall
gott, får se sen hur det smakar bara!
Annars: imorgon kommer älskling hiiiit, iiiiih <3 Som jag har saknat min lilla korv :*
Och imorgon är det sista dagen på detoxen, wiiie! Som jag har längtat att få äta salt! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0