En till söndag

 
Prins Ceasar <3
Jahapp, då va helgen slut då. Lika bra det säg ^^ Vill bara att det ska va fredag så jag
får åka till älskling. Behöver honom mer än någonsin nu, han får mig nästan alltid på bättre
humör då jag är på dåligt humör. Men men. Ska iallafall baka idag hade jag tänkt.
Antingen sega cookies eller brownies med kakdeg. Har inte bestämt mig riktigt än
Och nu måste jag få skriva av mig lite skit.
Jag blir så jävla arg och besviken på de människor som bor i det här stället.
Vill bara ta ett jävla baseballträ och slå ner några. Usch vad jag ogillar såna som er.
Det sättet ni beter er är fan omänskligt. Men varje gång påminns jag om varför jag i
första hand lämna det här skitstället och varför jag vill flytta här ifrån permanent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0