Babbel och svar

Va tvungen att se hur jag skulle se ut med lite mer metall i facet. Måste säga: Niiice. Haha.
Annars så kom älskling och jag hem runt 23.30 igår kväll. Mys <3 Så det blev nästan
att gå och sova direkt. Sen idag har vi varit till mammas affär och tittat. Vi har även bakat
macarons (eller håller på, har dem i ugnen) och nu så chillar vi bara.
Vi ska väl så småningom börja grilla lite mat (nomnomnom!) och sen ikväll så blir det
väl bara att chilla. Kanske spela lite guitar hero, hehe. 

Anonym: "Att du gått ner 2kg på en vecka låter verkligen inte bra =/"
Svar: Grejen med detox är att man skall bli "renad". Vätskan i kroppen "vill ut". De kilon
man går ner under detoxen är oftast bara vatten och det samlar man ju på sig snabbt igen.
Så det är ingen fara alls. Alla jag vet som har gått på detox eller någon annan diet har gått
ner mycket mer än vad jag gjort under en vecka och de är helt friska och normala ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0