Tortillakväll med älskling

Igår hade jag och älskling lite myspys och gjorde tortillas ^_^ Det va riktigt gott faktiskt,
länge sedan jag åt tortillas. Btw, ser ni på andra bilden vilken tortilla som är min och
vilken som är Patriks? ;) Haha. Kan ju säga att min är mer organiserad, hehe.
-
Just nu sitter jag på Finska lektion och fattar typ inget alls. Vi har haft något "spel" där vi skall
svara på frågor om arbete och grejs, lite som en arbetsanställningsintervju.
Längtar tills klockan blir 12 så jag får gå och sova. Orka vakna klockan 8 :(
Dessutom så är det Back 2 School Party ikväll så måste vara pigg!
Men ska försöka koncentrera mig nu, försöka snappa upp något ord som jag fattar.
Vi hörs å syns, pusimusi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0