Kläder !

Klickade hem lite saker från Nelly idag ^_^ Är i verkligt behov av nya kläder. Har inte shoppat
kläder sedan typ september? Förutom en klänning som jag beställde till nyår.
Så klickade hem en ljusrosa blus, en ljusgrön tshirt, en gul skjorta och ett par jeans.
Jeansen behöver jag verkligen eftersom jag har typ 4 par jag använder + ett av dem
är söndriga D: Så jag hoppas bara att dessa passar finfint! Cheap monday <3
Tycker att jag behöver lite färg i min garderob så nu blev det en riktigt färgbomb :D
Älskar den gula skjortan så hoppas den är lika fin i verkligheten!
Sedan köpte jag även en hårinpackning eftersom mitt hår inte mår så bra just nu.
Får se hur bra det är då, det står iallafall att det är "en djupt närande behandling som intensivt
återfuktar och återställer ditt hår". Så får hoppas på det bästa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja hede var nov bra :D

2012-01-31 @ 19:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0