Helg

Mina fiina daamer ^_^ <3 Längtar tills jag kommer hem till Närpes så jag får åka
och hälsa på Daniela och Oline, saknar dem massor :< Har dock ingen aning om när jag
åker hem till Närpes igen, mitten på februari kanske? Får se när det blir.

Annars så över helgen har Patrik och jag varit i min lägenhet i Esbo. Vi har haft det mysigt
med romantisk middag med tända ljus, varit på promenad och annat sånt trevligt.
Nu måste jag dock påbörja lite skolarbete även om jag inte skulle orka.
Känns så onödigt när jag inte har några böcker.. Skulle inte orka gå till skolans bibliotek
och leta heller för jag vet att det inte finns böcker jag behöver där. Kakka.
Nåja, får nöja mig med källor från internet den här gången.

Kommentarer
Postat av: Daniela&Smusi

nåmeen gumman då va gullit skriva! :)<3<3

2012-01-30 @ 13:26:23
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0