Bara massa skolarbete

<3
Tycker hela den här dagen har gått till att göra skolarbeten och skit. Började dagen med att
skriva en arbetsansökan och ett CV på finska. (Önskar läraren lycka till med att förstå något
av vad jag skrivit). Och det tog mig mer än en timme. Usch fy stånk pust XD
Sedan fortsatte jag med basgruppsarbete vilket tog mig säkert en timme det också.
Efter det traskade jag till skolan för att lämna in alla böcker. Traskade iväg till P's lägenhet igen
och sedan började jobba igen, fast den här gången var det inte skolarbete, utan jag diska.
I en halvtimme. Gissa hur mycket disk det var? Haha. Men men, efter det så satte jag mig
äntligen och spela en liten stund. Tyckte jag förtjänade en paus. Sen gjorde jag mat
och började skriva på någon individuell skriftlig uppgift som jag suttit med nu i 1,5h. Fy sjutton.
Nu tänker jag bara chilla resten av kvällen. Börjar skolan 10.15 imorgon så planerar på att
bara dö hela resten av kvällen och sedan gå och sova tidigt ;P

Kommentarer
Postat av: denise

sv: e je bilit å bra ;)

2012-01-24 @ 11:38:58
URL: http://denoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0