B2SP-makeup


Några close-ups på min sminkning ikväll ^^ Syns kanske inte så bra, men det är en skimrig
mörklila färg, lite svart skuggning och lite silvrig skugga i ögonvrån (eller vad det heter,haha).
Å vete fan vad jag har för röd fläck vid högra ögat på andra bilden? Har ju det inte på någon
annan bild, haha :D Men anyways. Anledningen till denna lite festligare sminkning är för att
jag ska på party ikväll! Back 2 School Party @Amarillo, Helsingfors! YEAH!
Nejmen det ska bli roligt, hoppas jag. Blir tredje gången jag är på krog här i Helsingfors.
Så är faktiskt ganska taggad just nu, är sjukt sugen på att dansa, haha :D
Så nu ska jag dansa lite här i lägenheten tills Patrik kommer hem från mötet, hihi.
Vi hörs å syns! Pusipusi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0