hemhem snart !

CpCeasar <3 Får träffa min buuse ikväälll! Wiiiee :) Har bara att se fram emot en 3 timmars
tågresa först och sedan 1,5 timmes bilresa hemhem. Tåget åker iallafall 18:30 från Helsingfors
och så är jag i Seinäjoki 21:16. Hemma i Närpes typ runt 22:45/23:00.
Har iallafall "massor" att göra på tåget, typ kolla True Blood och läsa i den 5e boken av serien ;P
Men men,för att fördriva tiden lite tänkte jag sminka mig nu och sedan typ spela eller kolla serier.
Vi hörs och syns någon gång under helgen antagligen! Puss! <3

Fick en anonym kommentar också; "är du aldrig med klasskompisar utan bara med pojkvännen?"
svar; Många av mina klasskompisar bor längre bort från helsingfors. Många av dem har pojkvänner
själva. Men visst, jag är med dem i skolan, på sitzer och någon gång åker
vi till stan och hittar på något. Måste väl erkänna att det inte är så ofta men bättre
någon gång än ingen gång alls? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0