Helg och måndag

Lite uppdatering över helgen som varit:
I fredags var vi som sagt på bio, kollade på Sherlock Holmes. Fysattan va den filmen va bra!
IIH! Haha. Riktigt actionfylld, spännande och många inslag med humor. Riktigt bra film!
Vi va även och käka pizza, fick min efterlängtade Mexicana <3 Omnomnom.
På lördagen gjorde vi inget speciellt alls, vi va och käka räksoppa till Cor-huset och sedan
chillade vi resten av dagen. På söndagen va vi ute på promenad och jag fotograferade lite.
Blandannat bilden ovanför. Sedan idag (som inte direkt är helg men jag var ledig) så har vi
varit hemma hos mig, hämtat ut mitt Nelly-paket (allt va riktigt fint och passa finfint på mig!
Är riktigt nöjd) och sedan har jag jobbat på massa skolgrejs.
Dessutom har jag beställt tågbiljetter hem till Närpes så på torsdag kväll åker jag hemhem! :)


Fick en kommentar av Anne;
Vart hittade du den klänningen till höger på bilden? Den var skitsnygg :) Den till vänster fanns väl på dresses4you. Men snälla hjälp mig! Vart kan jag hitta den till höger?
svar: Jag har inget minne vart jag hittade den! Minns bara att jag sökte på studentklänningar
och promdresses, haha. Ledsen att jag inte kan hjälpa mer än så :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0