Gult är inte fult !

Iihhih! Älskar min nya gula blus! :D Lätt den snyggaste blusen jag äger för tillfället!
I verkligheten är den mer klargul, som solen i tecknade serier, haha. Kanske till och med
påskgul? Ih! <3 Första bilden är utan blixt och andra bilden med blixt.
-
Nu skall jag iallafall göra mig redo för att gå till skolan igen, har föreläsning från halv 1 till 2.
Efter det åker jag till Esbo en sväng och hämtar lite grejjor jag skall ha med mig till Närpes.
Sedan åker jag hit igen och chillar. Spelar WOW kanske. Jag som aldrig skulle spela det spelet
efter att jag hade testat spela på trial, haha. Men men, är lvl 70 nu och det bara lyser nörd
omkring mig känns det som ;P Haha. Men men! IMORGON FÅR JAG SE CPCEASAR! <3 IIH!
Som jag har saknat min knaskatt! Pusspusspåhonom<3 Slänger in en bild på honom också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0