Tips på online-spel?

Är så sjukt sugen att börja spela nåt igen. GAH. Har funderat lite på Corum (bilden ovan).
Har spelat det innan men minns inte vilken lvl jag blev.. Obviously är bilden lånad från Google.
Så nu undrar jag, har ni några tips på bra Online spel? Inte LoL, WoW eller HoN.
Har spelat alla och jag har nog av alla 3.
-
Idag har jag rett ut en peruk som varit så jävla trasslad så det tog säkert 2 timmar att få den
slät(are). Sen har jag vart och handlat och nu har jag börjat göra Peanutbutter cups.
Väntar på att chokladen ska stelna så jag får fylla dem med jordnötssmörsblandningen.
Efter det ska jag göra Jelloshots. Men under tiden jag väntar på att chokladen ska stelna
så gör jag en skiva med massa låtar tills på lördag. Ett måste att ha med på skivan:
GANGNAM STYLE! Och några låtar från Den svenska björnstammen ;) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0