Serie-kväll

Såg detta för någon dag sedan på 9gag. Borde testa göra dem, haha.
Har sett såna "challenge accepted" av dessa också då de verkligen har failat. Haha XD
Fast jag gillar inte att äggulan är sådär, så kanske man kan röra ihop ägget och göra
det som typ en omelett? Hmhmhm. Sådär vanliga kvälls funderingar.. Haha.
-
Anyways. Har kollat de senaste avsnitten av Pretty Little Liars ikväll också,
så nu då nästa avsnitt kommer ut så är jag up-to-date. Naajs. Det finns 4 serier jag följer
slaviskt och det är: True blood, Merlin, Drop dead diva och Pretty little liars.
Jag brukar alltid missa säsongsstarten, men sen då jag får reda på att de börjat
sändas så sitter jag fastklistrad tills jag har alla avsnitt tittade och sen bara väntar
tills nästa avsnitt XD Så typiskt mig. Vad är er favorit serie? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0