Monday happenings

Detta blev min frukost idag. - ägget. Bilden är lånad härifrån och lika så receptet.
Fast jag bytte ut äpplet mot jordgubbar. Nomnom. Sen till det blev det en kopp med
Grönt te med smak av persika och passionsfrukt <3 Så nu kommer jag nog ha energi
hela dagen, hoppas jag. Ska iallafall ut med syrran och Mattias till Seinäjoki idag så.
De ska på efterkontroll med Dalton. Sen vad vi gör där efter vet jag inte. Kanske
åker hem igen direkt, eller går in i någon affär. Spelar inte någon större roll, tycker bara
att jag behöver åka ut någonstans. Haha. Då jag kommer hem/ ikväll så blir det antagligen
en till cykelrunda. Ska satsa på 10 km den här gången.
Men men. Nu så länge jag väntar på att syrran och mattias ska komma hit ska jag
sysselsätta mig med att redigera de sista tygbildera.
Vi hörs och syns senare! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0