Lite funderingar

Fick hem ett litet paket från Nelly idag med dessa två smycken.  Jag gillar båda två, men
armbandet vill falla fel väg hela tiden.. Så funderar på att skicka tillbaka det.. Men ska ha på det
hela dagen nu så får vi se hur det känns senare. För det är ju sjukt snyggt, haha ;)
Men halsbandet ska jag behålla, för ett sånt har jag letat efter i 100 år.
-
Annars har jag fått de sista bilderna redigerade idag så nu behöver jag inte tänka på det mer!
Det var lite över 730 bilder totalt som jag redigerat. Ganska galet, haha. Men men.
Nu återstår det bara att se var jag får göra på jobbet den sista veckan jag är här.
Åker ju ner till Helsingfors nästa helg. Känns lite spännande. Är ju van att älskling ska
vara där hela tiden, men nu då han är på Åland så blir jag ju "ensam" där. Har ju förståss
mina klasskompisar där och sen hela tutorgruppen, så jag kommer såklart ha saker att göra.
Sen tar det väl inte så länge så börjar väl läxorna att radas upp igen också.
Och beställer älskling och jag ett N64 och Ocarina of time, så lär jag väl inte ha någon
fritid alls, haha ;) Så får jag ju inte glömma att jag har ju min lilla cpkatt också.
Så det här året skall nog gå bra det också. Även om detta år består av sånt som jag
helst skulle skippa att läsa om (funktionshindrade och äldre), eftersom jag helt enkelt
vill jobba med barn eller ungdomar. Men vem vet, kanske det är intressant ändå ^^

Kommentarer
Postat av: Emma ❀ My Inspiration

OJ, 730 bilder!! BRA jobbat får man väl säga ;)

Svar: Haha, jo lite duktig är man väl ;) :D
Jonna Teir

2012-08-07 @ 12:58:22
URL: http://myinspiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0