Jag hatar rubriker

Random bild från min inspirations-mapp (som förövrigt är fylld av massa inredningsbilder<3)
-
Det blev tydligen pizza till mat idag. I brist på annat. Så åkte till syrran och käka, satt där en
stund och sen åkte hem igen. Kom just in från en promenad/ joggingtur. Märker redan att
min kondition blivit bättre och då har jag inte ens hållit på en vecka. Joggade nästan en
halv km idag, utan att bli allt för andfådd, och detta har inte hänt sedan jag gick typ
gymnasie 2an och det är ju snart 3 år sedan. Haha.  Skäms lite över att jag verkligen
har så dålig kondition som jag har.. Kan inte ens jogga en kilometer.. haha XD
Så jag kan inte vänta tills jag kan jogga en hel km och sen kunna öka på med
kilometrarna hela tiden. Vem vet, kanske jag börjar springa också? Taggad! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tips på någon bra sida där det finns inredningsbilder?

Svar: Jag brukar titta på http://weheartit.com/ och sen http://www.styleroom.se/ ! :)
Jonna Teir

2012-08-11 @ 09:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0