Gissa vem?

Kan ni gissa vem jag skall vara på "America-festen"? Om ni kollar på sminket alltså :D
Blåa linser till så skulle det vara perfekt! Haha. Btw! Den som gissar rätt får en länk ^_^
-
Idag har jag annars redigerat några 100 bilder till. Börjar bli tråkigt att beskära och fixa bilder på tyg.
Men jag har ca 250 bilder kvar tror jag. Så dem tar jag tag i imorgon. Tur så har man iallafall bra
musik att lyssna på (och på hög volym) medan man jobbar. Den bästa fördelen med att jobba hemma.
Den låt som antagligen spelats mest är "Gangnam style", Haha. Den är så klockren.
Sen på andra plats är Den svenska björnstammen. Har nördat igenom hela skivan typ 10 gånger
endast idag. Mina favoritlåtar just nu av dem: Mörkt kallt ljus, Indie train och Iris.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nicki minaj? Nä ja väit itt :D

Svar: näe ;)
Jonna Teir

2012-08-02 @ 17:15:27
Postat av: Anonym

Cameron diaz? :D

Svar: nee :D
Jonna Teir

2012-08-02 @ 20:23:51
Postat av: Johanna

Med tanke på den rosa ögonskuggan. Barbie?

Svar: Haha wiie, exakt :D
Jonna Teir

2012-08-03 @ 08:09:09
URL: http://smallkaramellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0