Amerika fest - Texas tema

Min sminkning tills kvällen ;p
Their Ranch. Mitt efternamn är Teir, mamma skriver det Their. Fattar inte riktigt varför men,
det blev roligt på engelska iallafall. Lite roligt iallafall ;P
Lite jelloshots. Blåbär och vaniljsmak (+koskenkorva)
Ingrediensbordet
Dekoration
Mera dekoration
Min mat. Grillad majs, kyckling, t-bone steak, revbensspjäll, bakad potatis, tomatsalsa,
cowboypytt, räkröra, vita bönor i någon sås, texassallad, gurksallad och texas slawsallad.
Tror inte ni kan urskilja allt  på bilden men det är iallafall allt som finns på tallriken ;)
Grillar mashmallows över ljus eftersom det inte fanns tillräckligt med plats på grillen :<
Och sist men inte minst. Hur jag såg ut igår:
Haha. Så jävla snygg i peruk <3
 
Det kommer upp mera bilder senare av då vi höll på att göra maten! Håll utkik under dagen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0