Royal

Spegelvänd bild ftw. Fattar inte att mac inte har en funktion så man kan vända webcameran
rätt väg och inte spegelvänd. Eller så fattar jag bara inte hur man gör? Vilket som ;P
Haha. Nåja. Tänkte bara säga att jag testade en ny choklad idag, eller ny och ny,
den har funnits i affären säkert 100 år men jag har inte vågat mig på den.
Men iaf så smaka jag på Royals nötchoklad. Finns en röd också som är mjölkchoklad.
Kan bara säga: NOM NOM NOM. Jag som inte är så förtjust i choklad men denna! Nom!
Den smakar lyxigt! Dock är den ganska söt så jag orkar inte äta mera än halva
på en gång, men lika bra det så kan man spara lite till resten av kvällen också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0