Macarons

Sådär blev mina macarons! Är faktiskt ganska nöjd för att vara första gången
jag någonsin bakar macarons. Stod ett bra tag och svor i "sockerlagen" eller vad
det kallas, men slutligen hjälpte mamma mig att göra den.
Gjorde dem lite för stora, vände smeten några gånger för mycket (därför är dem lite
platta) och jag var för ivrig för att vänta på att fyllningen skulle svalna tillräckligt
mycket så därför har det läkt ut lite på vissa, haha :D
Men huvudsaken är att de är goda och jag tycker iallafall att dem är det!
Receptet jag använde mig av hittar ni HÄR;

Kommentarer
Postat av: Maria =)

:O oh dear lord u did it!! Var dem svåra? Och ju större ju bättre NOM NOM NOM. Nu ska receptet till min syster som faktiskt kan bara till skillnad från sin klantiga storsyrra!!

2012-04-05 @ 12:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0