Silver and gray

Min makeup idag xD Silver-grå skuggning. Syns inte så bra på bilden men what ever.
Det är igentligen bättre skuggat ovanför ögonlocket för det är en vit skugga där som inte syns
på bilden tydligen? Weird.. Men nåja. Bilden är som ni ser tagen utan blixt så därför är
den så mörk/matt eller vad man ska kalla det. Men det får helt enkelt duga! xD
Men anyways. Ska strax springa ner till affären en sväng. Måste köpa kattmat och lite gott till
mig själv. Hehe. Sen ska jag se om jag orkar fixa windows på macen eller om jag gör det
i helgen. Men eh. Vet inte om jag har så mycket annat att säga. Det är ju sitz ikväll!
Partey oon! Nejmen, ska nog inte va så vild då jag ska till skolan 8.30 imorgon, haha.
MEN. Nu ska jag försöka få någonting gjort! Vi hörs å syns någon gång. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0