Redhed ^^

Bra att man kan va seriös på bild som vanligt :] Första bilden är bara oseriös på andra ser jag ut
som megamind lite, HAHA :p Men men.. Sitter iallafall och färgar håret nu som ni kanske ser.
Ska färga det i färg 6.66, hehe ;) Intensiv röd heter den.. Får se hur det blir :P
Ska ju på dop idag så kunde inte åka och se ut som fan själv i håret.
Det röda har varit riktigt urtvättat och varit mer som orange än rött :( Lite synd faktiskt..
Skulle vilja ha det lika rött som jag hade det under sommaren men det slet så fruktansvärt på
håret så är tvungen att låta det vila efter detta nu.. Blir bara att färga det då utväxten ser för
jävlig ut, haha ^^¨ Ska helt enkelt försöka få mitt hår att må bra igen!
Men men.. Ska sitta och chilla lite nu innan jag tvättar ur färgen och sedan fixa mig klart inför dopet.
Ikväll blir det säkert att åka till fagerö misstänker jag, så jag tror inte jag kommer uppdatera
mycket mer idag.. Kanske efter dopet om jag hinner :p Beror på hur länge det tar :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0