Rawr

Haha, min gosiga lilla knäppis ^^ Vet inte vad han har för fel idag, vill bara mysa, gosa
och va nära o.o Fast det gör inget alls, riktigt mysigt när han är såhär för engångs skull.
Han brukar ju alltid bita och busa xD Men men. Idag blir det att baka pizza med tonfisk och
fetaost, typ intresseklubben antecknar. Sen blir det att skriva på skolarbete.
Och hoppas på att jag kan koncentrera mig ^^¨ Jag borde även åka till postkontoret
och posta iväg två böcker till Närpes bibliotek innan klockan 4, men det är som att jag skulle
dra mig för det på något sätt.. Wonder why? Det låter ju roligare än att skriva på skoluppgift
så kanske jag hoppar på nästa buss och åker dit en sväng.
Btw måste bara få säga, jag längtar tills imorgon. Och torsdag. Wiiie <3 X)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0