Otur, tur, otur ^^¨

Chaaa! Kom hem för kanske 20 minuter sedan. Har varit så sjukt arg på alla bussar idag så jag
trodde att jag skulle få något sammanbrott och börja grina mitt på stan, haha xD
Nejmen så farligt va det inte men jag blev så arg. Fattar inte att de har bussar som inte visar
vad vägarna de åker förbi heter? Vissa bussar har det och vissa inte.. Så irriterande..
Speciellt när man är så noob som jag är så skulle det behövas..
Hade även en karta i mobilen men jag hittade ändå inte. Så jag blev så arg -.-
Hittade iallafall hem, bara en halvtimme senare än beräknat.. Som tur är blev jag mött
av en gosig liten Ceasar då jag steg in i lägenheten :)<3
Anyways. Skulle värma en köttpirog i micron för en stund sedan,
men kom på att jag inte har någon micro. D'oh! Haha. Så hoppas på en sådan till födelsedags
present ;) *blink blink* Behöver även en printare/skannare.. Men.. ja..
Vill ni veta en annan sak som hände idag? Jag skulle fixa rostat bröd till frukost,
men då kom min brödrost på att det skulle va trevligt att jävlas med mig..
Så jag gick runt i lägenheten och väntade på att mackorna skulle "hoppa"..
Så efter en stund tyckte jag att det började lukta lite skumt.. Så kollade jag på mackorna
och de va helt jävla svarta.. Så tack brödrost för att du älskar mig ^^¨
Men ja.. Även om jag har haft sån otur de senaste dagarna är jag ändå riktigt glad.
Finns något/någon som gör min dag. Ska inte säga för mycket om det, hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0