Lördagsfunderingar ^^¨

Försökte ta en seriös bild men det gick inte så jätte bra så lade på effekter istället
så ni inte skulle se hur sliten jag ser ut, haha :D Effekterna hette typ Färgpenna och Serietidning?
Ser iallafall lika sliten ut på båda två ändå men det va ett tappert försök iallafall ;P
Vad skall man hitta på idag då? Har en halv chipspåse som väntar på mig så det blir väl att
proppa i sig det med vitlöksdipp på samma gång som man kollar på film antar jag.
Men det är mysigt det med! Är lite smyghungrig nu så jag funderar på att göra varma koppen
till lunch (/frukost).. Kycklingsoppa :o Eller svampsoppa?.. Tål att funderas på en stund.
Ska iallafall städa upp lite här då Ceasar har rivit sönder en hushållspappers rulle..
Vi hörs någon gång! Puss hej ha det så bra <3 XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0