lippiercing ^^

Bytte smycke i läppen igår ^^¨ Eller jag bytte bara kulorna.. Hade helt glömt bort att jag hade dessa!
Fick ju med dem när jag beställde näspiercingarna, men jag tyckte att dem var allt för stora för det..
Så som tur va passade dem i läppsmycket också ^_^ Varför 2 olika färger på kristallerna?
Jag vet inte.. Tycker det är lite speciellt, har inte sett någon annan som har det x'D Eller så har jag inte
kollat tillräckligt noga. Bytte även smycket i näsan. Eller egentligen bara "conen" som jag hade där
innan bytte jag till en boll med en rosa kristall i, haha ^^ Ni kanske får se den senare någon dag,
om ni vill. Eller så visar jag fast ni inte vill. Beror på om jag orkar plocka fram systemkameran XD

Kommentarer
Postat av: Denoise

Hede va snyggt! :)

2011-09-04 @ 21:10:20
URL: http://denoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0