*host & krax*

Jag och Ceasar hade myspys <3 Har på mig min nya filt också, har den ludna sidan mot
kroppen så att Ceasar inte ska bita i den XD Vi har iallafall kollat på en massa Merlin avsnitt.
Har aldrig sett Ceasar så gosig som han va idag när jag kom hem. Jag fick inte gå någonstans
utan att han skulle vara nära, helst i famnen xD Lilla sötet hade saknat mig! ^^¨ <3
Han må va vild, men fy va han är gosig ändå. Mysbullen! Sen har han blivit lite tjock om magen
också! Precis som det ska va! Lilla tjokkisen :D hihi <3
Annars har min hals börjat jävlas med mig mer.. Täppt i näsan är jag också..
Kan inte andas genom näsan och då jag andas genom munnen bränner det i halsen.
Då jag hostar så gör det ont i hela kroppen också.. Synd om lilla Jonna :( Haha ;P
Nejmen jag har väl mig själv lite att skylla som åkte på GGA fast jag höll på att bli sjuk..
Men jag kan ju säga att det lätt va värt det! Skulle aldrig göra det ogjort :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken söt kissemiss! Jag vill också haa!

Hade han ätit upp all mat eller fanns det nåt kvar när du kom hem?:)

Krya på dig!

2011-09-17 @ 21:21:57
Postat av: daniela

aaaaewws myspysaaan! :D<3

2011-09-22 @ 13:38:46
URL: http://wemadeamiracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0