Grr...

Önskar att Ceasar alltid kunda va såhär gosig och snäll X'D Just nu biter han mig i tårna,
river i mina tofflor, biter mina fingrar, hoppar på datorn och klöser mig i huvudet..
Suck.. Fattar inte hur han kan va så vild? Jag tycker ju att jag lärt honom att uppföra sig..
Men icke! Vildare än någonsin är han... Men men. Idag har jag bara chillat.
Va först i skolan, sen åkte hem och väntade på ett paket. Efter det har jag bara suttit
och trögat. Försökte fixa lite punkter tills basgruppsträffen på fredag, men koncentrations
nivån va +-0.. Hade så mycket annat trevligt att tänka på så det gick inte så bra ;P
Haha. Har även hunnit baka cookies ^^¨ Så om någon vill komma på kaffe någon dag,
feel free to ask! Sällskap skadar aldrig :) Nu tänkte jag iallafall kolla på ett till avsnitt med
Merlin (har börjat om på första säsongen, har ju redan sett alla 3 säsonger men ändå.
Borde komma en fjärde säsong så småning om också tror jag? WOHO!)
Men anyways, vi hörs å syns! Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0