Ceasar den vilde

Bild från då jag blev student i somras i brist på annan vettig bild att ladda upp ^^¨
-
Vaknade av att Ceasar bet mig i näsan idag.. Sen har han hoppat runt och gjort massa hyss,
kommer bli galen på den här katten en vacker dag.. Vill någon låna honom en dag eller två,
så varsågod. Jag kan behöva pausen xD Han hittar alltid på något som han inte går göra.
Några exempel: klättra i gardiner, vara på bordet, bita mig, hoppa i fötterna så man
nästan stiger på honom men istället nästan flyger omkull, är på fönsterbrädet och leker med
gardinerna som är där, han har bitit sönder blomman jag fick av mamma, etc etc etc.
Så ja, vill ni låna honom en dag eller två säg bara till, haha xD
Dagens planer: Skriva en skoluppgift klar. Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0