black and blue

Bytte smycket i navelpiercingen idag också.. Har inte haft i denna finingen på jätte länge o.O
Dålig cambild men den är svart men en kristallblå sten ^^ Den är jätte fin iallafall xD
Och ja jag vet att jag har ränder efter mjukisbyxorna men jag har varmt och är lite mullig om magen.
-
Annars måste jag erkänna.. Jag vill åka hem nu.. Jag hatar mitt internet :((
Jag får inte kolla på True blood!!! D'''': Och dessutom saknar jag min Elvis och min Misse :(
Men på fredag åker jag hem och stannar tills måndag. Kommer antagligen att sakna min
lägenhet då jag är där då, haha X'D Skulle va så typiskt mig.. Men men..
Nu ska jag fortsätta att göra ingenting tills jag går och lägger mig i sängen och läser!
Vi hörs imorgon eller något :3 ha det så bra <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

o shen bare biidar vi :D

2011-09-04 @ 21:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0