babbel babbel ^^

Ser ni någon skillnad? :D SötabebisElvis<3 Jag minns på första bilden va han så rädd
när jag kom med kameran, eller ville va nära honom alls, att han några sekunder efter den här
bilden sprang iväg och gömde sig under soffan. Stackarn ^^¨<3 Han hade nyss flyttat in då.
Misse hade fött honom ute så han hade varit vildkatt i 2 månader innan han kom hem.
Och nu har min llilla tjockis ätit sig fet och är en riktig myskatt! Saknar min Elvis <3
Saknar min Misse också.. Och min älskade ängel Tusse (hoppas du har det bra var du än är..
Jag önskar att du fortfarande va här på jorden med mig<3) Får iallafall nöja mig med att
jag har Ceasar. Fast han kan va en riktig pina ibland, speciellt när han biter en i tårna :(
-
Till något helt annat. Fick ett samtal från posten idag! De ska komma med det nya modemet!
Hoppas bara att detta fungerar som det ska så jag får mitt älskade bredband <3
Håller på att bli galen av det här långsamma usb-internet *blir galen och kastar det i väggen*
Nejmen inte riktigt men många dagar har jag känt så iallafall :p
Men ja.. Posten ska komma med modemet någon gång mellan 12 och 15 idag..
Så vi får se om jag måste åka till Alberga och returnera usb-internet eller om det är något
fel igen.. *hoppas allt fungerar* Skulle dock inte orka ta mig ut från lägenheten idag.
Känner mig riktigt seg. Vill bara ligga under filten och sova xD Men inget slöande här inte.
Har en skrivuppgift som det skall skrivas på. Frågan är bara när jag tar tag i det..
Kommer ju vilja få bredbandet att fungera då jag får det så det kan bli lite tricky..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0