Wiewiewie

Om nom nom. Slår vad om att ni blev sugna på american pancakes nu ;) hihi!
Detta va iallafall min söndagsmysförmigsjälv-mat ^^'' Otroligt gott va det iallafall!
-
Trodde att jag skulle vara ledig från skolan idag, men det va jag inte, haha.
Tur att man har koll. Som tur va kollade jag min läseordning på internet igår så jag missa inget.
Men kan ju inte säga att lektionen va så jätte intressant XD Hmhmhmhm.. What else?
Jo morsan har skickat post till mig idag så det borde komma imorgon om jag har tur! YAY.
Ska få mitt nåt vaccinationskort och sedan massa smink som jag beställt, jeeij :D
Har beställt massa roligt. Bland annat 2 nagellack, en foundation, nån ögonskugga å lite sånt.
Ska bli mycket intressant att få testa nagellacken! Är otroligt taggad att få se resultatet av det
ena som jag har längtat efter att köpa i typ 1000 år. Ni får se vad det är sedan då jag fått det!
Hehe >;) Lite elak får man vara ibland. Men vad ska jag säga mer?.. Typ att jag vill att det ska
va tisdag dag/kväll så jag får träffa Patrik <3 Och att jag ska lira lite League of Legends nu. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0