the weekend

Haha, aaw XD är det inte för sött? Min lilla tjorv fixa ihop denna för några dagar sedan.
Lilla sötgurkan^^<3 Så där har ni bild på hur Putte ser ut också ^.^
Anledningen till att jag inte uppdaterat över helgen är en simpel orsak. Har inte hunnit.
Eller inte haft lust. För jag fyllde som sagt 19! Så igår bjöd Patrik mig på sushi på shushinroll
och jag måste säga att det va lätt den godaste sushin jag ätit. Så otroligt gott! <3
Så är ni i helsingfors, gillar sushi och är hungriga, åk dit! *Om nom nom*
Förutom det så gick vi runt på stan och bara hade det mysigt. Sen då vi kom till hans lägenhet
så blev jag helt plötsligt riktigt förskyld, min hals gjorde sjukt ont och jag snora på.
Så då fixa han te till mig och så kollade vi på film och myste ^_^
Idag så har vi bara legat under täcket, kollat film och chillat. Putte va så snäll så att han kokade
te till mig och dukade fram frukost medan jag va i duschen också, lilla gullet! :')
Hade ingen lust alls att åka därifrån men jag blev mött av en liten gosig Ceasar när jag kom
hem istället, så det får jag nöja mig med så länge. Är fortfarande lika sjuk som jag va igår
så jag vet inte om jag ska åka till skolan imorgon eller inte.. Kanske bäst att låta bli?
Det är ändå bara en timme som jag har så lika bra att stanna hemma och vila?
Men ja, blev lite långt inlägg detta.. Så ska ta och kolla någon film/serie nu. Pusshej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0