Sugigrubriksomvanligt

Bild från dopet av gudmor Jonna (jag alltså, haha), gudfar André och lilla söta Oline :)
Fattar inte varför jag alltid ska ha nån mongolidmin på alla bilder.. Suck.. Haha ^^
-
Har under de senaste dagarna skrivit en tent (som gick helt prupp, får hoppas jag blir godkänd)
och sedan har jag tillbringat min tid med sötaste Patrik. Just nu sitter vi hemma hos mig.
Jag sitter och dör, Patrik sitter och äter pizza och Ceasar jamar och är cp ;p
Vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll, blir säkert att bara chilla. Kanske spela eller nåt?
Kolla film? Eller så försöker vi fixa en plansch. Vi får se va kvällen för med sig xD
Vi hörs iallafall någon gång. Puss så länge, ha det bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0