Sickday

God morgon. Vakna av att en byggare kom och sa att jag skulle flytta bilen.
Så sa jag att jag redan flyttat min bil. Så fråga han om det inte är min gråa bmw som står
där borta, så sa jag näeh. Så blev jag fittig för att han hade väckt mig. Intressant eller hur? ;p
Anyways. Har varit i duschen och nu sitter jag och äter frukost. Köpte några brustabletter
igår som ska ge massa vitaminer och skit, bara för att jag vill bli frisk någon gång.
Köpte även tranbärsjuice för att mamma sa att det va bra för förskylningar. Det är inte gott.
Vetefan vad det smakar som men gott är det inte o.O Aja men eh, tänkte bara chilla under
filten idag, ska försöka jobba på att bli frisk till imorgon. Så kanske uppdaterar senare.
Vi hörs å syns! Ha det så bra, pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0