Saturday

Chaaaa. Har haft massor att göra hela dagen. Först vaknade jag typ 12, sen kom syrran och
Mattias hit så käka vi smörgåstårta, yummy ^_^ Efter det så åkte jag till Fotoquick ihopp om
att de fått in några lampor men icke. Så då åkte jag till biblioteket och lämnade in en bok.
Sen åkte jag till syrran och färga håret och klippte bort det mesta av de slitna topparna,
tunnade ut håret lite för att få bort massa hår som va slitet också. Så nu känns det fint och
fräsht igen! Va även och handla massa grejsimojs. Köpte blandannat 2 födelsedagspresenter
och en hel del grejs till mig själv, haha. Ska strax börja fixa mig klart och åka å träffa
Jennifer och lite annat folk. Blir ingen alkohol för mig ikväll dock då jag går på antibiotika.
Men det ska bli chill ändå, skönt att ta en liten paus från det ibland också. Får tagga som tusan
till Tallinresan då istället, hehe. Slipper antibiotikan på tisdag och åker till Tallin på onsdag, CHILL.
Men men. Ska börja fixa mig nu ^^ Vi hörs å ses, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0