Pussss! <3

Kom nyss hem från Daniela. Va riktigt roligt att få träffa dem igen ^_^ Fick träffa både
Mats och André också som jag hade hoppats på. Trevligt :) På bilden ser ni söta Oline och jag
som har lite myspys <3 Det såg ut som att hon va riktigt glad att se mig! Då hon satt i Mats'
famn så tittade hon på mig och bara skratta, aaw :D Så antagligen kände hon igen sin gudmor!
Hihi! Men nu ska jag äta klart mina popcorn och sen ska jag packa lite grejor tills imorgon.
Åker ju ner till Helsingfors igen då! Ska bli så otroligt mysigt att få se Patrik igen, aaw! <3
Så jag har saknat honom :( Min knäppa lilla gulliga filur! ^-^
Men nu -> packa! Sen om jag hinner, spela lite och sen gå och lägga mig! Hörsåsyns!
(Om jag inte uppdaterar imorgon, uppdaterar jag först på torsdag. Onsdag är jag i Tallin!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0