Nightmare

*om nom nom* Sitter och äter kiwi nu <3 Länge sedan jag ätit kiwi!
-
Drömde en marddröm inatt. Först va några människor och jag i något konstigt rum,
så döda 2 av dem alla förutom mig. Så höll den ena fast mina ögon medan den andra
typ höll min hals och sa att han skulle döda mig. Så jag kände en "nål" mot min hals,
och sedan knäppte han till med fingrarna så nålen åkte genom min hals. Han drog ut nålen
och det kom massa blod ur halsen, så jag svimmade av. Då jag vaknade upp igen så va dem
borta så jag försökte springa men det bara gurglade i min hals av allt blod och grejs.
Men jag sprang och sprang. När jag va ute på vägen såg en av killarna mig och började
springa efter mig med ett brännbollträ (klubba? Baseball bat e det iallafall på engelska, haha).
Så jag sprang tills jag kom till ett hus och då jag bankade på dörren, jag kollade på dörren
så jag såg ingenting bakom mig, men jag kände hur någon närmade sig.
Och så hoppade Ceasar på mig så jag vaknade och mitt hjärta bultade så otroligt hårt.
Det va precis som att killen skulle ha svingat baseballträt precis då Ceasar hoppade på mig.
Fy helvete va det va äckligt. Kände precis hur ont allt gjorde och hur rädd jag var, usch.
-
Men nog snackat om det. Nu ska jag äta klart min kiwi och sen skutta iväg ner till affären.
Ska försöka köpa något till min hals, den va sjukt uppsvälld igår.. Men idag är det bättre.
Men bara för att vara på säkra sidan är det bäst att köpa halstabletter eller något ^^¨

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja har e Tamron Tele-Macro 70-300mm. :)

2011-10-05 @ 14:54:25
URL: http://juliasplejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0