My two hearts

<3
Sötnos och sötnos :') Tycker det ser lite roligt ut då Ceasar är så stor i jämförelse med Patrik,
men det är bara för att Ceasar va närmare kameran då jag låg på golvet och tog bilden xD
Just nu sitter jag bara och chillar, har ont i magen och saknar Putte. Han åkte för typ 20 minuter
sedan, buhuu. Han ska på tutor-kryssning så han kommer va borta tills tisdag.
Ända positiva med det är att jag kan tillbringa 2 dagar med Ceasar ensam XD
Eller positivt och positivt, han kommer göra mig galen med sitt jamande och skuttande.
Mår inte så bra så det skulle va skönt att bara vara för sig själv och ligga i fosterställning
och dö en liten stund. Men har man en liten kissekatt går det inte X)
Så jag tror jag lägger mig i sängen, spelar lite LoL och sen går och handlar mat så jag
får göra mina efterlängtade american pancakes. *Om nom nom*! Har även äkta lönnsirap
så det kommer bli nästan perfekt. Det ända som fattas är Patrik :( Men ja ja..
Vi hörs senare! Ha det så bra, pussågull ^^<3

Kommentarer
Postat av: Logen

Maria kollar o spanar den sötaste frassin i heeela världen :D o frågar var är den andra .... tihi

2011-10-24 @ 17:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0