Kakkaryggsakeli ^^

Bild från i onsdas då jag testa det nya sminket jag fick ^^¨
Tror jag strax skall byta min näspiercing till en ring för satan i gatan va det där smycket
ska falla ur hela tiden. Så otroligt störande! >.< Kulan föll i bussen idag så va tvungen att
sitta och pilla mig i näsan i en nästan helfull buss. Mysigt. Igår föll hela grejen ut och det
tog jätte länge innan jag fick den i pillrad rätt väg. Blev så illamående att jag va tvungen
att lägga mig i sängen och vila kanske 5 minuter innan jag kunde fortsätta.
Mådde dåligt flera minuter efter jag hade fått i piercingen igen också. Tur så hade jag
min lilla snuttePutte som hjälpte mig. Pussälskling <3
Det ända vettiga jag har att säga mer är: Kakiprupp va man kan ha ont i ryggen, satan.
Det gör så sjukt ont så att jag tror jag dör :( Känns som att jag har tusen knivar i ryggen
och att någon vickar dem fram och tillbaka >.< Jag försöker att sluta knäcka min rygg,
som jag alltid har gjort, men det är lättare sagt än gjort. Knäcker jag ryggen är den bra
tillfälligt, men smärtan kommer alltid tillbaka. Nu är den dock värre än vad den brukar va.
Tror jag ska ta en värktablett och lägga mig ner i sängen och vräka i mig yoghurt överdragna
frukter och nötter, omnomnom. Vi hörs och syns. Ha de så bra <3 puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0