Hääj ^^

Jag vet inte vart jag har den här fina rosa hupparin (munktröjan?) :(
Kanske den lämna hemma i Närpes? Får ta och rota igenom min garderob då jag åker "hemhem".
Konstigt att ha två hem.. Legenhäten e hem och hemgården är hemhem, haha xD Weird.
Anyways. Har inte alls sovit inatt typ.. Låg vaken och tänkte halva natten, vaknade 100 gånger
och Ceasar tyckte det va jätte roligt då man rörde på sig så han fick hoppa på en och bita lite..
Och för att göra dagen roligare ska jag kolla om jag fått in studiestödet så jag får betala
hyran och lite annat skräp. Det positiva idag: Fick träffa Putte <3, pröva på halarna och beställa
en sån (woohoo!) och sen köpte jag en biljett till HoSKtober! TAGGA TAGGA TAGGA!
Bara några dagar kvar nu XD (Nej jag är inte alls speedad över HoSKtober och min födelsedag..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hitta an i byökkorjin!

2011-10-08 @ 21:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0