Gah >.< ''

Jepp. Jag fick så nog av min näspiercing igår att jag va tvungen att byta smycke.
Så det blev en ring och sen blev det en stav i läppen. Känner mig lite som en retard för
jag tycker inte alls att jag passar att ha ring i näsan men det får helt enkelt va så nu.
Orkar inte sitta och pillra mig i näsan varje dag när smycket jag hade innan bara lossna.
Och nej, jag är inte naken på bilden.. ^^¨ Men anyways. Har sovit ca. 3 timmar inatt.
Ceasar har varit helt jävla omöjlig. Hoppat på mig, bitit mig i öronen och i håret, legat
på mitt huvud, hoppat upp på bordet och haft ner massa grejjor. Fick så nog av honom att jag
kastade in honom i duschen så han fick svalka av sig. Hjälpte dock inte så mycket ^^¨
Fick ett tips av Peter att jag skulle lära honom att sova i badrummet så jag också får sova ifred,
så jag tror jag ska försöka mig på det. Får väl bara skaffa öronproppar först så jag står ut med
hans jamande, haha. Cp katt.. ^^ Så vad gör jag annars då? Jo jag sitter och dricker GLÖGG
och väntar på ett samtal. Efter samtalet blir det att ta tag i skoluppgifter, yaay.
Längtar redan till kvällen så jag får träffa Putte <3 Och få sova.. Haha xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske katten är understimulerad? Innekatter behöver en hel del stimulans (till skillnad från katter som får vara ute eftersom de får "leka av sig" där). Kanske du kan försöka spendera mer tid med den, typ se till att du avsätter en viss tid om dagen bara åt den =) just a tip

2011-11-02 @ 14:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0