Blahablaha

Lilldamen :)
-
Kom ner till Helsingfors och överlevde tågresan med lille Ceasar. Hade honom i kopplet
hela resan så han va riktigt glad. Han satt på en egen stol och prata med en annan liten
tjockis som liknade honom riktigt mycket. Han va bara lite fetare och va inte lika brun
i pälsen som Ceasar är. Men jaja. Va ju till Tallin i onsdags också och det va riktigt trevligt.
Va dock otroligt trött så det blev lite segt, tror jag bara drack 3 alkoholhaltiga drycker.
Men det va helt tillräckligt. Köpte hem lite mer dock, haha. Köpte 2 stycken De Kuyper flaskor,
en grapefruit och en sour apple. *om nom nom* Och sen 6 stycken Sommersby för typ 6€.
Tror det blev sammanlagt något mellan 25-30€, CHILL. Köpte även en Captain Morgan till
min söta Patrik <3 :) Just nu sitter jag hos Patrik, ska läsa på tent som jag har imorgon.
Får allt se vad det blir till.. Men anyways. Vi hörs å syns någon gång. Puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0