Blabla


Sitter och förbannar mig över det otroligt sega internet som finns här i Närpes.
Är så van med mitt superinternet i Esbo så det är rena mardrömmen att sitta och försöka
ladda ner någonting eller uppdatera någonting här. Buhuu :( Ska få vänta 2 timmar innan
en uppdatering är klar så jag får spela LoL. Yay. Hemma i Esbo skulle det tagit några minuter.
Suck. Och till på det så saknar jag min lilla gulleplutt. Kan inte vänta tills jag får träffa honom <3
Bara två dagar kvar tills jag åker tillbaka till Esbo och med lite tur får träffa honom samma kväll.
Annan intressant fakta: Jag ska börja kalla min katt Ceasar till Gurkan. För idag kom jag på honom
att äta gurka ^^ Lilla gurkan <3 Snacka om att man har en knäpp katt.. Haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0