Wiie ^^

HIHIIII! XD Kom nyss hem från bion! Va med Jenny och kollade på Twilight :)
Riktigt bra film faktiskt. Visst finns det detaljer jag skulle ändrat på så att den blev mer som
boken men jag är nöjd ändå. Man kan inte förvänta sig att allt ska bli som i böckerna,
för det blir det ju aldrig ;P Längtar iallafall tills nästa film kommer! WIIIIE :D
SPOILER: Början är en humörhöjare för oss som tycker om halvnakna vältränade män. Hehe.
Och fan vad den scenen när Bella ska föda (och föder) va äcklig, usch.
Jag fick jätte ont i ryggen när jag såg den, haha. Vill ni veta varför? Kolla filmen.
-
Annars åker jag ju till Närpes imorgon! Börjar skolan 8.30, slutar runt 15.00 om jag inte
minns helt fel och sen blir det att åka till Esbo och packa det sista. Tåget åker runt 19.00
så jag hinner nog bara hem och packa ihop lite så blir det att dra med katten och åka
tillbaka in till stan. Det ska faktiskt bli riktigt roligt att få komma "hemhem".
Sen imorgon är det bara en vecka kvar tills jag får träffa min älskling, iiih <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0